Folytatás.......

2010.08.03. 21:43

Nah egy kis pihi után erőt vettem magamon,s most megújulva tértem vissza, hogy ott folytassam ahol abbahagytam. Tehááááááááát,
volt egy szép kis bevezetőnk, véletlenek egyvelege, Edukáció Expo 2010, ingyen tollak, ajándékok stb után...
Az egyetem standján a brossúrák, papírok , illetve feltételezett nyelvrokonaink, ellenkező nemü egyedeinek felderítése után komolyra vettem a figurát, és tényleg elolvastam a papírokat. Kiválasztottam egy számomra szimpatikusnak tünő szakot a lehetséges négyből: -Environmental Engineering , Innovative Business Services (IBS), Physiotherapy és végül de nem utolsósorban az én választottam International Business and Marketing Logistics (IBML).
Hát joggal tehetitek fel a kérdést miért ezt választottam. Igazából pontosan én sem tudom a választ. Talán azért ez lett "az", mert ebben a programban egy kalap alá vesznek 3 olyan szakirányt amit sokféleképpen hasznosíthatok majd az életben. (vagy nem)
Ezután fogant meg az ötlet (ekkor még "komolytalanul" , hogy miért is ne? Mit veszíthetek? Maximum gazdagabb leszek egy felvételi vizsgtapasztalattal. Tehát még ott helszínen kitöltöttem a jelentkezési lapot, megadtam a szükséges információkat ééés hagytam pihenni a dolgokat.

Ezután viszonylag nagy szünet következett egészen május idusáig, amikor nagymutter izgatottan rontott be a szobámba, hogy levelet kaptál kisfiam, de azt nemtudom, honnan de vmi finland van ráírva. Izgatottan, remegő kézzel vettem át a levelet (nah persze , igazából még ekkor is komolytalan volt az egész) , kibontottam, benne a szokásos, etikus formailag megfelelő formanyomtatvány amiben közölték velem a felvételi vizsga időpontját helyszínét. Az időpont az még rendben, nahde a helyszín..... Hát igatából nem tudom, hogy gondolták, hogy egy felvételi vizsga kedvéért csak ugy "leugrok" hozzájuk.
Nahaztán írtam egy emailt az illetékes személynek, hogy azért az nem ugy van és hogy egy felvételi vizsgaáért, valahogy nem áll szándékomban x km-t utazni és egy esetleges , felvételi vizsgára kérdeztem rá, amiről korábban még az egyetem standjánál azt állították, hogy itthon is le lehet tenni. Egy nap se telt bele már jött is a válasz, egy új opcióval, ami még engem is elképesztett. FIGYELEM! az emberek 80%-a elröhögi magát, ha meghallja milyen módon felvételiztem az egyetemre! "Lájkold a bejegyzést különben, reggelre fogakat növeszt a farmernadrágot és szétmarcangolja a tökeidet" Nah visszatérve a lényegre, felhívták a figyelmemet, egy elég kényelmes megoldásra. Felvételi vizsga itthonról, WEBCAMERÁVAL SKYPE-on keresztül. (hatásszünet, haha)

Nah ennyit gondoltam mára, következő post-ban majd kifejtem, hogy s mint zajlott eme forradalmian komoly felvételi vizsga addigis jóccakát....

 U.I: Amugy itt az iskola weblapja mielőtt még aztgondolnátok, egy fantomiskola, ami szervdonorokat toboroz , kioperálásra: http://samk.fi/english

A bejegyzés trackback címe:

https://johnnymennifinlandia.blog.hu/api/trackback/id/tr82196907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása